داروهایی که برای درمان آلبومین ردیابی در ادرار نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دنبال آلبومین در ادرار یک سیگنال خطرناک برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در است، زیرا نشان می دهد آسیب به فیلتر در کلیه ها و پیش آگهی ضعیف از این بیماری است. از این نقطه، برای پیشگیری و درمان آلبومین ردیابی در گودال مواد مخدر ادرار موثر برای نفروپاتی IgA در بیماران کشنده است.

اگر چه آلبومین در ادرار مشخص نیست، آزمایش ادرار می تواند کمک به تشخیص آن است. تنها یک شاخص آسیب کلیه وجود دارد، اما همچنین درخواست التهاب و فیبروز از توبول های کلیوی، برای سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری مزمن کلیه. شروع آلبومینوری و پروتئینوری می توانید مقدار پروتئین در سلولهای اپیتلیال توبولار کلیوی را افزایش می دهد می تواند فعالیت لیزوزوم را افزایش دهد. وقتی این مواد را به کلیه پلاسما سلول لوله منتشر شد، آسیب سلول می تواند التهاب و اسکلروز شوند.

چه داروها می توانند کمک به درمان آلبومین در ادرار بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در؟

استروئیدها: اغلب استفاده می شود زمانی که آلبومین در ادرار ++ یا شدید است، چرا که این دارو می تواند واکنش های التهابی در گلومرولها را مهار کند. بنابراین، کمتر می توان آلبومین از طریق فیلتر کلیه فیلتر شده است.

سیکلوفسفامید و دی پیریدامول: این داروها معمولا همراه با استروئید گرفته، و می تواند کمک به از بین بردن پروتئین و آلبومینوری، اما هیچ تأثیری بر میزان فیلتراسیون گلومرولی.

دوزهای بالای ایمونوگلوبولین: دوز بالا قطره ایمونوگلوبولین داخل وریدی نه تنها می تواند بهبود پروتئینوری و هماچوری، اما کاهش در GFR نیز متوقف شود. با این حال، این علائم می توان به راحتی پس از قطع دارو عود.

سلول های بنیادی: این درمان در درمان نفروپاتی IgA در تمرکز و تعمیر سیستم فیلترینگ از کلیه به جای علائم فقط درمان نفروپاتی IgA. بنابراین، اگر بیماران می خواهید به خلاص شدن از شر آلبومین در ادرار و جلوگیری از نارسایی کلیه، آنها می توانند این درمان سیستمیک امتحان کنید.

مشورت خدمات پزشکی کلیه آنلاین چین و شما بیشتر در مورد شرایط بیماری خود را بگویید، به طوری که آنها می تواند به شما کمک کند داروهای مناسب تجویز کند.

http://enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/1878.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان نفروپاتی IgA در، آلبومین در درمان ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: